Politica de retur
Politica de retur HILAL
In cazul in care doriti sa anulati o comanda inainte ca produsele sa fie efectiv livrate, va rugam sa contactati HILAL la numarul de telefon (0754)-209-120 sau la adresa de email office@hilal.ro
Potrivit legislatiei din Romania, articolul 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor.
Termenii si conditiile de returnare a produselor
Daca doriti sa returnati dupa ce produsele v-au fost livrate, trebuie sa solicitati in scris acest fapt, completand formularul de retur din aceasta pagina conform indicatiilor si sa specificati in mod clar ce produse doriti sa returnati, dar nu mai tarziu de 14 zile de la primirea lor. Formularele completate dupa acesta perioada nu sunt valabile. Un operator HILAL vă va contacta pentru a stabilii detaliile legate de returnarea produselor in termen de 3 zile lucratoare din momentul inregistarii.
completeaza-l si trimite-l la adresa office@hilal.ro
Produsele trebuie returnate in starea de produs nou si insotite de toate accesoriile aferente, documentele originale, in ambalajul lor original, daca este posibil. Pentru produsele returnate conform prezentei Politici de retur trebuie sa suportati integral costurile legate de returnarea acestora.
Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de purtare, sa aiba toate etichetele intacte). Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor
Iti recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei detasabile. Trebuie sa mai stii ca returul produsului fara eticheta de compozitie nu poate fi acceptat. Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.HILAL va rambursa contravaloarea produselor returnate in termen de 14 zile de la receptionarea produselor prin transfer bancar intr-un cont in lei indicat de dumneavoastra in formularul de retur, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
In toate cazurile nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a rambursarii.
Costul de transport se plateste astfel: daca returul se face prin intermediul firmei de curierat agreate de HILAL costul de retur se scade din suma de rambursat, iar daca returul se face printr-o alta firma de curierat decat cea indicate de noi, clientul va plati transportul.
Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade in sarcina dumneavoastra. La receptia produsului returnat se intocmeste un proces verbal de constatare si eventual se fac fotografii pentru a putea face dovada diminuarii valorii produselor (daca este cazul).
La primirea coletului, va rugam sa verificati integralitatea ambalajului. In cazul in care coletul prezinta ambalajul deteriorate in momentul receptionarii acestora este obligatoriu incheierea unui proces verbal cu agentul transportator, in care sa constate livrarea cu ambalajul deteriorat.
Cât timp am la dispoziție să înapoiez un produs?
Termenul maxim în care pot fi returnate produsele este de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, conform OG34/2014.
De ce poate fi refuzat returul?
Trebuie să ai în vedere câteva lucruri înainte să returnezi un produs. Așadar, returul îți poate fi refuzat dacă:- Produsul nu este în aceeași stare în care a fost livrat: prezintă semne de purtare, este deteriorat, nu are eticheta intactă;
- Eticheta de compoziție sau sigiliul de securitate a fost îndepărtat;
- în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat.
- Dacă nu sunt îndeplinite condițiile de mai sus, vom refuza returul și îți vom trimite coletul înapoi cu plata expediției la destinatar.
Cum procedez?
- Accesez sectiunea Politica de Retur din footer-ul site-ului hilal.ro;
- Citesc cu atenție condițiile de retur ; descarc formularul de retur
- Completez formularul de retur si il trimit la adresa de email sau la adresa postala specificata in sectiunea Politica de Retur
- Un operator HILAL va lua legatura cu dvs. de indata ce formularul va fi ajuns la destinație
- se vor clarifica motivele returnarii; contactez firma de curierat care a efectuat livrarea
- expediez pachetul; voi fi informat despre acceptarea returnarii; banii vor fi returnati in conditiile legii in termenul legal
Facem tot posibilul să-ți oferim cele mai bune produse și servicii, dar știm că uneori lucrurile nu decurg conform planului. Dacă întâmpini orice problemă legată de returnarea produselor, contactează-ne la numarul de telefon (0754)-209-120 și vom găsi o soluție amiabilă. Cel mai important lucru e ca dvs. să fiți mulțumit de calitatea produselor și serviciilor noastre.